Sen politického marketéra

Daily Story

Sen politického marketéra

POLITICKÝ MARKETING
6. septembra 2022

                Pani Andrea Vadkerti, mnou uznávaná couch-ka na sociálnej sieti napísala k aktuálnemu vládnemu cirkusu, že „Marketéri Vás budú presviedčať, že politika sa robí do budúcich volieb.“ Niet toho poctivého marketéra, ktorý by toto hovoril politikovi. Ale politika, ktorý to tlačí na rýchle výsledky, na „low hanging products“ som videla vo svojej práci celý rad.

                Keby som teraz aktívne radila niektorému z politikov, tak ich prosím, aby zostali ticho, čím dlhšie, tým lepšie. Lebo za posledné mesiace robia všetko preto, aby odišli do zabudnutia. Sen marketéra je vyspelý, zrelý a charakterný politik. Ale ručiť za to, čo politik urobí a čo povie, nevie a nemôže žiaden marketér.

                To, čo nám chýba sú „starosvetskí politici“ v tom pravom slova zmysle: poctiví, vzdelaní a úprimní ľudia. Namiesto nich tu už roky máme zmes náhodných okoloidúcich, ktorí ani nevedia, ako sa dostali k moci, preto nestihli na ňu dorásť. Nie marketéri, ale voliči sú tí, ktorí si toto nechajú ľúbiť a stačí im to.