Blogovanie a marketing 21. storočia

Daily Story

Blogovanie a marketing 21. storočia

MARKETING
12. júla 2022

Písanie blogov je v dnešnej dobe neoddeliteľnou súčasťou marketingu. Ak podnikáte na internete, máte firemnú stránku (ktorá firma ju dnes nemá?) a je pre Vás pozicionovanie v rámci vyhľadávania kľúčové, blogy budú pre kvalitné SEO nevyhnutné.

Spôsobov ako písať blog je mnoho. My v agentúre sme ale toho názoru, že väčšinou nie je dobré a správne tlačiť na pílu a to ani v tomto prípade. Ak sa rozhodnete napísať článok, držte sa toho, že nemusí byť príliš dlhý a rozsiahly, dôležité je, že vôbec bude. S písaním začnite od seba, nevyrábajte témy, nevymýšľajte koleso. Píšte o tom, čo Vás v podnikaní často postretá, s čím sa často stretávate. Ak predávate kvalitné kuchynské nože, určite bude návštevníkov Vašich stránok zaujímať, ako takéto nože správne nabrúsiť. Čo tak napísať krátky článok o vychýrených japonských nožoch? Aké všetky druhy nožov Japonci používajú? Taktiež je veľmi zaujímavá a neobvyklá damašková oceľ, skúste ju svojím čitateľom priblížiť.

Myslite ale na to, že napísanie blogu nie je budovanie SEO stratégie. Blog má byť iba kvalitným obsahom, pre správnu SEO stratégiu. Samotné SEO určite nechajte na odborníkov, ktorí sa touto činnosťou živia, vedia o najnovších trendoch, rozumejú algoritmom vyhľadávačov a sú v danej oblasti profesionáli.

Pokiaľ je pre Vás osobne náročné napísať zaujímavý článok, prípadne ak na podobnú činnosť skutočne nemáte čas, existuje množstvo blogerov, ktorí Vám radi pomôžu a Vy môžete tento čas využiť na ďalší rast Vášho podnikania. Dnes viete skutočne všetky sekundárne činnosti outsource-ovať a môžete sa sústrediť iba na predmet Vášho podnikania 😊.