DETAIL PROJEKTU

Malý Háj

Developerský projekt v extraviláne mesta Stupava. V zmysle zadania sme vytvorili corporate identity celého projektu. Komunikačná stratégia zahŕňala komunikáciu s potencionálnymi obyvateľmi tejto mestskej časti, s existujúcimi obyvateľmi mesta a so samosprávou. Obsah komunikácie tvorili aj benefity, ktoré developer ponúkal mestu.

ROK

2016-2019

KLIENT

Bel-house, a.s.

ZADANIE

Logo, CI, marketingová stratégia

Buďme iní

To bola naša vízia. Byť iní, ako všetci developeri, ktorí komunikovali v tej dobe cez identické obrázky krásnych zajtrajškov na základe stock-foto. Preto sme zvolili kreslený, jemný a odlišujúci štýl samotného CI a následne aj komunikácie.

Buďme zaujímaví

Odlišný, no synergický grafický štýl nám pomohol v zefektívnení vynaložených finančných prostriedkov. Pri počte menších nasadení sme dosahovali vyššiu frekvenciu viditeľnosti a zapamätateľnosti našich vizuálov.

Buďme dôslední

Tak filozofia firmy, samotného projektu, aj komunikácie sa riadili priamym, otvoreným a jednoduchým komunikačným štýlom.