i-Step communication, a.s.
Prešovská 43
821 02 Bratislava

istep@istep.sk

+421 2/44 63 07 17

Východisková situácia

V roku 2009 vznikla v hlavách viacerých ľudí idea vytvoriť interetnickú stranu, založenú na občianskom princípe. Stranu, ktorá pri ktorá bude rešpektovaťpôvod, národnosť či rasu každého jedného občana

V tom čase bolo Slovensko v situácii, kedy tri roky vládli strany SMER, SNS a ĽS-HZDS a krajina prechádzala náročným obdobím.

Zadanie

Zadanie bolo jasné, vytvoriť názov a korporátnu identitu politickej stany, ktorá chce reprezentovať spoluprácu väčšinového národa a národnostných menšín. Vytvoriť úvodnú komunikáciu tak, aby sa strana začala objavovať vo voličských preferenciách občanov.

Prvé kroky

Názov strany, logo a idendita vzišla relatívne prirodzene. Most skrátka spája, Híd znamená most po maďarsky a logo tento názov dopĺňa. Kampaň bola postavená najmä na predsedovi strany. Vďaka poznateľnosti a obľúbenosti sme zvolili jeden z najviac ikonických headlinov politiky na Slovensku – “Lebo Béla” a ten zafungoval.

Komunikácia a PR

Pre stranu Most-Híd sme od začiatku zastrešovali všetku komunikáciu a PR na všetkých úrovniach. Veľkou častou bola hlavne krízová komunikácia na poli turbulentnej politickej situácie na Slovensku.

Eventy a akcie

Spoločnosť I-step communication zastrešovala všetky eventy, akcie, výjazdy a podujatia pre stranu Most-Híd. Medzi najvačšie patria snem strany, volebné noci a predvolebné vyjazdi.

Organizácie strany

Popri strane Most-Híd vzniklo viacero organizácii. Medzi najznámejšie patrí IUVEN – mládežnícka organizácia, IDEA – ženská organizácia a Inštitút Mateja Bela. Sme hrdí na to že sme mohli byť pri vzniku a zastrešovaní týchto organizácii.